
Profiel:
Vanaf 2011 werkzaam als interim manager.
Wordt gevraagd voor functionele en algemene managementrollen: bestuurder van kleinere organisaties en directeur van onderdelen van grote organisaties.
Brede en ook internationale ervaring in algemene bedrijfsvoering, marketing en sales.
Zakelijkheid, commercialiteit, gedrevenheid, gecombineerd met een goed gevoel voor haalbaarheid en menselijke maat.
Is oprecht maatschappelijk betrokken.
Motiveert mensen om zelf verantwoordelijkheid te nemen en de eigen werksituatie vorm en inhoud te geven. Is inspirerend en zorgt voor beweging en positiviteit.
Een aimabele vent die gemakkelijk contacten maakt en onderhoudt in alle lagen van organisaties.
Denk- en werkniveau: Academisch
Voorbeelden van opdrachten:
- Adjunct directeur geestelijke gezondheidszorg groepspraktijk
- Directeur Fondsenwerving en Vrijwillige Inzet goede doelenorganisatie.
- Directeur Marketing bij internationale Business School
- Strategisch adviseur universiteit en andere instellingen
- Marketing Director internationaal softwarebedrijf
- Directeur gezondheidsfonds
- Manager marketing, communicatie en fondsenwerving bij Kinderfonds
Nevenactiviteiten:
- Stichting Markaiding
- Stichting Spots
- Vereniging Wereldkinderen